Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Σκορπιες σκεψεις

Με αφορμή το θάνατο της νεχαντε κ χωρίς να μπορώ να το εξηγήσω ένοιωσα την διάθεση να ξανά ασχοληθώ με τούτο τον χωρο.Σηγουρα με επηρέασε το κείμενο που είχε γράψει κάποτε ο Στέλιος για την αμελή αφού οι συνθήκες είναι έτσι που δεν μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματα όποτε θέλω σε κάποιον που ξέρω ότι θα με ακούσει αποφάσισα να ξανά δώσω ζωή στο ιστολογιο.Αφου για τους επομένους 4 μήνες αυτή η ανάγκη θα είναι συχνή κ επιτακτηκη.Φανταρος στη ρόδο καλά περνάς σου λένε ολοι.Αλλα όπου κ να είσαι η ζωή του φαντάρου είναι ιδία . Θα δω κ μερικά μονιά παραπάνω κ τι έγινε ? τίποτα ! Η διάθεση είναι πάντα η ιδία είσαι φαντάρος δεν γίνεται να το αποβαλεις.τουλαχιστον εγω.Ειχα πολύ καιρό να νοιώσω θλίψη κ μελανχολια.Σημερα αυτά τα δυο συναισθήματα έχουν την τιμητική τους.2 μέρες τώρα όχι απλά δεν έχω ακούσει κάτι ευχάριστο αλλά το αντίθετο όλα είναι μακάβρια νεόφερτες μας άφησε κ ένας θειος μου που υπέρ αγαπούσα από την σπάνια αρρώστια της σκλήρυνσης κατά πλακας.Δεν ξέρω αν είναι προνόμιο η αδυναμία να είμαι σχεδόν πάντα δυνατός όταν συμβαίνει κάτι κ να ξεσπαω σε άκυρη στιγμή γιατί δεν γίνεται να το κρατήσω άλλο μέσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: